صفحه نخست اخبار ارتباط با صنعت
پژوهش
اشخاص
رویدادها
تعاملات بین المللی
آزمایشگاه ها
تماس با ما

انتخاب دکتر سعید بهزادی پور به عنوان برترین پژوهشگر رقابت علمی کنز

دکتر بهزادی پور رتبه اول حوزه ی سلامت رقابت علمی کنز را به خود اختصاص دادند.
در مراسم پایانی رقابت علمی کنز، برترین دستاوردهای رسیده به این رقابت علمی در 5 حوزه سلامت، فناوری اطلاعات و ارتباطات، آب و محیط زیست، انرژی و اقتصاد برگزیده شدند که در هر حوزه یک نفر برتر و 3 نفر شایسته تقدیر شناخته شدند.
در این مراسم که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی، روسای دانشگاه های صنعتی شریف و امیرکبیر و رئیس بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) برگزار گردید، برگزیدگان جوایز خود را دریافت کردند.
رقابت علمی کنز (Kans/ knoweledge application and notion for science) بین دانش‌ پژوهان، دانشجویان و اساتید برگزار می شود و طی آن 15 منتخب داوری نهایی ‌ایده‎های خود را در قالب ارائه تصویری حداکثر 5 دقیقه ای مطرح می‌کنند.
این رقابت علمی، فرصتی را برای ارائه طرح های کاربردی دانشجویان، دانش پژوهان و استادان زیر 45 سال در 57 کشور عضو سازمان همکاری اسلامی فراهم کرده و در 5 حوزه سلامت، فناوری ارتباطات و اطلاعات، آب و محیط زیست، انرژی و اقتصاد برگزار می شود که مهمترین معیار داوری آن کاربردی بودن طرح ارائه شده است.
یکی از اصلی ترین اهداف رقابت علمی کنز، یافتن بهترین راهکارهای علمی برای حل مشکلات در حوزه های سلامت، اقتصاد، ‌فناوری ارتباطات و اطلاعات، آب و محیط زیست و انرژی است.
دکتر سعید بهزادی پور از دانشگاه صنعتی شریف در حوزه سلامت، محمدمهدی کیانی از دانشگاه صنعتی شریف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، صادق صادق زاده از دانشگاه علم و صنعت در حوزه آب و محیط زیست، بهنام مستاجران از دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه انرژی و عبدالرحیم عبدالصمد از مالزی افراد برگزیده (نفر اول) شناخته شدند.
دکتر بهزادی پور موفق شد علاوه بر کسب رتبه اول در حوزه سلامت در کل رقابت نیز رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

اخبار مرتبط

28 آبان 1400
هیئت علمی

اساتید دانشکده مهندسی مکانیک

اساتید دانشکده مهندسی مکانیک

ادامه مطلب